Ayahraushan tulis BLOG

MENGINTAI DETIK TERINDAH

Ayah marah Naim sebab….

Posted by ayahraushan on 26/03/2009

Photobucket
Ni gambar yg aku lukis 5 tahun dulu…masa tu Raushan Naim berumur 5 bulan. hehe comel gak bapak yg peluk budak tu ye.
Bila aku tengok gambar ni baru aku perasan…Sebenarnya sampai sekarang aku masih suka peluk Naim mcm tu masa dia dah tidur.

Time malam2 macam tu bila tengok anak tidur…Aku selalu rasa sedih sebab Naim selalu kena marah.. macam2 sebab laa.
Biasanya lepas marah tu bila aku tengok Naim monyok aje..aku pon panggil dan peluk dia. Aku akan cakap macam ni..
” Naim..Ayah marah Naim tu sebab ayah sayang Naim. Kalo ayah tak marah…maksudnya ayah biar aje Naim jadi orang jahat.”

So sekarang ni kalo bergaduh dgn Muaz..biasanya Naim laa yg aku marah dulu. Tu yg dia cepat sedih kalo kena marah.
Sambil teresak-esak tu Naim mesti akan cakap ‘ Ayah..sob..sob..ayah marah Naim sebab ayah sayang Naim kan?”

Pertanyaan tu laa yg selalu meruntun hati aku…Baru aku tau susahnya masa mak ayah jaga kita masa kecik dulu. Kan?
Photobucket
Raushan Naim masa Ihtifal Day sekolah Tadika Little Caliphs tahun 2008..masa umur 4 tahun.

Advertisements

2 Responses to “Ayah marah Naim sebab….”

  1. hani said

    hihi… muke ade iras en. ramlee 😀

  2. razifembi said

    memang berbakat …

    salam singgah dr relaxjom ..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: