Ayahraushan tulis BLOG

MENGINTAI DETIK TERINDAH

Wanita bertudung

Posted by ayahraushan on 25/02/2009

Aku kalo rasa nak melukis, lebeh selesa lukis pompuan..Kenapa pompuan? Err… munkin naluri seorang lelaki laa kut.
Pastu aku suka lukis pompuan pakai tudung…sebab aku malas nak pikir rambut dia pesen camana. Leceh lukis rambut ni.
Kalo pakai tudung,aku bleh tukar-tukar kaler tudung tu..Konsentret kaler kat muka aje laa bagi detail skit.
Aku suka layan bahagian mata dgn bibir…Pompuan tang situ yg membuat lelaki sering cayer menjadi molekul-molekul gas. hehe

Gambar-gambar ni aku tiru dari majalah…Kaler dalam photoshop aje.

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

Advertisements

6 Responses to “Wanita bertudung”

  1. Zuldean said

    Blogs yang menarik

  2. ye, saye pun suke lukis wanita bertutup aurat.

  3. Waa…seiring dan sejalan la kita nampaknya. Mcm Hail Amir dgn Uji Rashid.

  4. Timokasih Zuldean. Harap tak bosan baca apa yg aku merapu tulis ni.

  5. nabila said

    wahhh, cantik cantikk 🙂 dh lama teringan nak lukisan cmni.

  6. Yon Yang Kacak said

    ncik leydi punya kaler mmg mantap la. blend dia ada kelainan dari teknik kaler org laen.
    blend kaler tu mula dari tone terang ke gelap ke ncik? pastu tone kaler yg macamana jd kegemaran utk dpt kaler camtu? (kaler kulit muka je dah la)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: