Ayahraushan tulis BLOG

MENGINTAI DETIK TERINDAH

Pengikat Kaseh sayang

Posted by ayahraushan on 12/02/2009

Keluarga aku kecik aje…Sorang isteri ‘cikgu’ Nordaslina Dasuki dan 2 anak lelaki…Raushan Naim, 5 tahun dan Raushan Muaz, 2 tahun 5 bulan.Itu cukup utk membuat aku tak sabar balik dari kerja..kerana perasaan rindu yg menebal itu sentiasa membuak dan membara di setiap hari.

Baru aku merasa betapa benarnya kata-kata anak itu adalah anugerah dari syurga . Yg sungguh tiada tolok bandingnya.Sebab tu laa aku tak sanggup nak tengok berita yg membabitkan buang anak ke, dera anak ke..Tak sanggup nak bayangkan kesengsaraan budak kecik tu.

Aku dapat bayangkan betapa sunyinya rumahtangga pasangan yg tiada anak sbb aku baru gi kursus 3 hari pon dah bagai nak giler rindu kat 2 org budak Raushan tu..Tapi sebetulnya aku lagi giler rindu kat bonda Raushan he he he..Mesti laa kan..

Mereka lah buah hati ku…..syahdu2muaz_16muaz_153

ayahraushan_bonda021

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: